Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

''ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΣΤΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ''


 Η οικογένεια μου κι εγώ αποφασίσαμε να πάμε στην Αθήνα για χριστουγεννιάτικες διακοπές.
Όταν φτάσαμε στην Αθήνα και προχωρήσαμε προς το σπίτι μας, περάσαμε από το ζωολογικό πάρκο και διακρίναμε μια πινακίδα που έγραφε πως έφεραν ελέφαντες. Τότε ενθουσιαστήκαμε και αποφασίσαμε μια μέρα να πάμε να τους δούμε!
 Όταν έφτασε αυτή η μέρα και πήγαμε στον ζωολογικό πάρκο, για αρχή ακολουθήσαμε τον δρομάκι με τα πουλιά, μετά είδαμε διάφορα ζώα, τα όποια βεβαία είχα ξαναδεί γιατί έχω ξανά πάει στο αττικό πάρκο, αλλά μου άρεσε που τα ξαναέβλεπα, τα παρατηρούσα καλύτερα και έβλεπα στοιχεία τους που δεν είχα ξαναδεί.
Αλλά αυτό που περίμενα με αγωνιά να δω και εντυπωσιάστηκα ήταν οι ελέφαντες. Ήταν πανέμορφοι με εντυπωσίασε ότι είχαν μικρά αυτιά και αντίστοιχα μικρούς χαυλιόδοντες αλλά μας είπαν πως ήταν ασιατικοί ελέφαντες, επίσης ήταν πολύ φιλικοί με τους ανθρώπους, έρχονταν κοντά μας και ανασήκωναν την προβοσκίδα τους και πηγαινοέρχονταν στην λίμνη που έχει κατασκευαστεί ειδικά για αυτούς .
Μάθαμε διάφορες πληροφορίες από τους υπεύθυνους του Αττικού Πάρκου: ότι είναι 10 ετών και ζυγίζουν 3 τόνους ο κάθε ένας , ζουν στο ζωολογικό πάρκο σε μια έκταση 8000 τμ και προέρχονται από το ζωολογικό πάρκο της Ολλανδίας, τα ονόματα τους είναι Λεσό και Μιο και ότι από την πρώτη μέρα προσαρμόστηκαν στον νέο τους περιβάλλον.
Τράβηξα αρκετές φωτογραφίες και τις έβαλα στο δωμάτιο μου τελικά ήταν μια εντυπωσιακή μέρα για μένα.



http://www.sport24.gr/genika/advertorial/article3821649.ece/BINARY/original/el1.jpg              ΦΡΟΣΩ ΓΡΙΜΑΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου