Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Οι πρώτες εντυπώσεις από το γυμνάσιο.



Το γυμνάσιο έχει τα κακά του και τα καλά του. Θα σου πω πρώτα τα κακά, όπως είναι ότι έχουμε πιο δύσκολα μαθήματα και ότι τρώμε φάπες. Άκου και τα καλά: Γνωρίζεις καινούριους φίλους, μπαίνεις σε καινούρια ομάδα ποδοσφαίρου, γνωρίζεις καινούριους καθηγητές, κάθε τρία τέταρτα έχει διάλειμμα, παίζεις μπάλα. Ακόμα, καλό είναι που θα πάρουμε λάπτοπ και θα κάνουμε μάθημα μ' αυτό.
Χρυσοβαλάντης Γρυμάνης



Πολλές φορές ονειρευόμουν από μικρή πώς θα είναι, όταν μεγαλώσω και πάω στο γυμνάσιο και τώρα, είμαι εδώ σε ένα σχολείο διαφορετικό από το προηγούμενο. Μόλις ήρθα, ένιωσα ένα συναίσθημα λίγο περίπλοκο, απ' τη μια, χαιρόμουν που ήρθα σ΄ένα άλλο σχολείο κι απ΄την άλλη, στενοχωριόμουν που άφησα τόσους φίλους στο δημοτικό.
Φραντζέσκα Μανέτα




Οι πρώτες μου εντυπώσεις, μόλις μπήκα στο σχολείο, ήταν πως είδα ένα μεγάλο κτίριο, με πολλές αίθουσες και μια αυλή με γήπεδο μπάσκετ. Στην αρχή, δεν ήθελα να έρθω σ΄αυτό το σχολείο, τελικά όμως έχει αρχίσει να μου αρέσει πάρα πολύ.
Ιωάννα Θυμιούδη



Ο χώρος του σχολείου είναι πιο μεγάλος και πιο όμορφος, ενώ σε κάθε τάξη οι τοίχοι είναι ζωγραφισμένοι. Υπάρχει κι ένα γήπεδο μπάσκετ, όπου δυο πεύκα με τα κλαδιά τους μας προσφέρουν σκιά.
Γιώργος Ντούρας

Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι έχει ένα μεγάλο χημείο, όπου θα κάνουμε πολλά πειράματα, ακόμα έχει και μια αίθουσα πληροφορικής.
Φωτεινή Γουλιερμή



Το γυμνάσιο έχει μεγαλύτερα παιδιά και σε όλα τα μαθήματα διαφορετικούς δασκάλους και περισσότερα βιβλία. Αισθάνομαι ότι μεγαλώνω και αλλάζω επίπεδο γνώσεων.
Γιάννης Μήλας




Το δημοτικό ήταν πολύ εύκολο, νομίζω, και η αλλαγή περιβάλλοντος με τρόμαξε λίγο. Στο γυμνάσιο βρήκα παιδιά που είχα σταματήσει να βλέπω συχνά, από τότε που έφυγαν από το δημοτικό. Επίσης, αρκετά μαθήματα έχουν αλλάξει και δυσκόλεψαν αρκετά, αλλά θα τα συνηθίσω.
Γεωργία Ρήγα



Το καινούριο μου σχολείο δεν έχει γήπεδο ποδοσφαίρου, αλλά γήπεδο μπάσκετ, που όμως τα μεγαλύτερα παιδιά δεν μας αφήνουν να παίζουμε στα διαλείμματα.
Στέλιος Χρονόπουλος

Τα δυσκολότερα μαθήματα στο γυμνάσιο είναι τα μαθηματικά και τα αρχαία.
Μαριάντη Γισδάκη




Στο γυμνάσιο είμαστε οι μικρότεροι του σχολείου, από κει που ήμασταν οι μεγαλύτεροι. Αυτό εμένα με κάνει να νιώθω λίγο άβολα, ίσως επειδή είναι αρχή ακόμα.
Αυγουστίνα Μάστορη

Όταν ήρθα στο σχολείο την πρώτη μέρα, είχα άγχος, γιατί νόμιζα πως τα μαθήματα ήταν δύσκολα. Όταν όμως έριξα μια πρώτη ματιά στα βιβλία μου, δεν μου φάνηκαν και τόσο δύσκολα.
Τζοντίλιο Σουλούα

Την πρώτη μου μέρα στο καινούριο μου σχολείο, ένιωθα χαρούμενος και έτοιμος να γνωρίσω τους καινούριους μου καθηγητές και την τάξη μου.
Αντώνης Γιαμπάνης




Μπορεί να σας φανεί λίγο περίεργο, αλλά το γυμνάσιο μου αρέσει πιο πολύ από το δημοτικό, γιατί νιώθω πιο μεγάλη και σοβαρή. Μπορεί να είμαστε τα "ψαράκια", αλλά σιγά σιγά, αν διαβάζω, θα περάσω στο πανεπιστήμιο και θα γίνω πολιτικός μηχανικός. Θα δουλεύω πολύ, γιατί μου αρέσει να ζωγραφίζω, να σχεδιάζω. Πού θα μου πάει; Θα μεγαλώσω και θα ζήσω το όνειρό μου.
Κωνσταντίνα Γιγίνη

10 σχόλια:

  1. ΕΕΕεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
    Ζήτωωωωωωωωωω!!!
    Γράψτε με και μένα, παιδιά, το Γυμνάσιό σας φαίνεται υπέροχο, δεν μπορεί, θα έχει μια θεσούλα και για κάπως πιο μεγάλα παιδιά..
    Αν τοεπιτρέπει κι η φιλόλογός σας...
    Ελάτε, κάντε κάτι!

    Οι ευχές μας για να κάνετε σπουδαία πράγματα και να τα απολαύσετε είναι εκ βαθέων και ζεστές ζεστές.

    Καλά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδιά τις ευχές μου για καλή αρχή. Ελπίζω όλα να σας πάνε καλά αυτή τη σχολική χρονιά!

    Θα τα λέμε.

    Τους χαιρετισμους μου από το Λονδίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σχολική χρονιά σε όλους σας - μαθητές και καθηγητές!Τι υπέροχες αίθουσες είναι αυτές που έχετε; Ντρεπόμαστε να δείξουμε τη δική μας!(πρώην τουαλέτα του σχολείου με ένα ωραιότατο νεροχύτη μέσα!)
    Περιμένουμε τις αναρτήσεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές πολλές ευχές από την Θεσσαλονίκη για το μπλογκάκι σας που ανοίγει τα φτερά του.
    Καλοτάξιδο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααααααα, τι ωραία!!!!!

    Καινούριος χώρος, καινούριες συνήθειες, καινούρια μαθήματα, κανούριοι καθηγητές, καινούριοι φιλοι, καινούριο μπλογκ!

    Όλα καινούρια!!!

    Μεγειά!!!
    Να τα χαρείτε σας εύχομαι από την καρδιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας και σας υποσχόμαστε ότι,αν μας διαβάζετε, θα περνάτε καλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υποβάλλω τα συγχαρητήριά μου στα παιδιά, γιατί μόλις τώρα μπόρεσα να μπω. Θα σας παρακολουθώ, τυχερά παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε πολύ κύριε θερσίτη, χαιρετίσματα στους μαθητές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ γυμνασιοοο!! Περαστε οσο καλυτερα μπορειτε! Χορταστε το σχολειο! Τα καλυτερα ερχονται!!Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΩ 1 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΙΘΕΙΖΕΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΝΟΣΤΑΛΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή