Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Η σχέση μου με το skateboard

                                                                                                                                                                                              



Το skateboard είναι το αγαπημένο μου σπορ γιατί είναι κάτι που με κάνει να χαλαρώνω και να νιώθω ελεύθερος.Το skateboard μπορεί να φαίνεται εύκολο, αλλά για κάποιον που αρχίζει τώρα θα δυσκολευτεί αρκετά.Εγώ άρχισα να κάνω από τότε που ήμουν 11 χρονών, όταν είχαμε πάει στην Αθήνα στον ξάδερφο μου να μείνουμε, είδα ότι είχε skateboard και τον ρώτησα αν μπορώ να κάνω και μου είπε ναι. Έφαγα κάνα δυο "σαβούρες", αλλά άρχισα να μαθαίνω και έτσι μετά από δύο μέρες πήρα και εγώ. Γι'αυτό έχω μια καλή σχέση με το skatebοard.



                                                                                                                           Γιάννης
                                                                                                                              ΚαλογρίδηςSKATEBOARD skateboarding skate h wallpaper background                                                                     καλογρίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου