Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Ένα χριστουγεννιάτικο ταξίδι στην Αμερική.

Ένας χριστουγεννιάτικος προορισμός που ονειρεύομαι  να πάω είναι η Αμερική. Το πρώτο πράγμα που μου αρέσει σε αυτό το ταξίδι είναι ότι θα περάσω πάνω από τον Ατλαντικό με ένα τεράστιο αεροπλάνο.
 Όταν φτάσω εκεί, ξέρω ότι θα περάσω τέλεια, επειδή εκεί θα είναι τα ξαδέρφια μου που έχω να τα δω από το καλοκαίρι Σκέφτομαι ότι, όταν ξυπνήσω, επειδή συνήθως στην Αμερική χιονίζει, όταν θα  βγω έξω με τα ξαδέρφια μου, θα παίξουμε χιονοπόλεμο, θα φτιάξουμε χιονάνθρωπους και το κλίμα θα είναι χριστουγεννιάτικο αλλά και παγωμένο. Αυτό που μου αρέσει πιο πολύ είναι ότι όλα τα σπίτια ,τα μαγαζιά και οι δρόμοι είναι στολισμένα με εκατοντάδες χρωματιστά φωτάκια και διάφορα άλλα χριστουγεννιάτικα στολίδια.
Επίσης φαντάζομαι ότι θα πάω σε μεγάλα εμπορικά κέντρα, όπου εκεί θα κάνω βόλτες στα μαγαζιά, ,θα φάω τα φημισμένα ντόνατς της Αμερικής και θα πάω σινεμά. Η Αμερική, λένε, έχει φθηνές αγορές και έτσι εγώ θα μπορέσω να κάνω πολλά ψώνια και κυρίως ηλεκτρονικά που μου αρέσουν. Ελπίζω να πάω και στην εταιρεία της Apple, για να αγοράσω ένα  iphone6s και στην Sony, για να μπορέσω να αγοράσω ένα playstation4.
Εύχομαι να καταφέρω να πάω στην Αμερική και να πραγματοποιήσω όλα τα παραπάνω και να περάσω διαφορετικά Χριστούγεννα από την Ελλάδα.


Σταύρος Κοζανίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου