Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Περιήγηση στα χωριά μας μέρος ένατο: Στο Ρωγό








Το Ρωγό είναι ένα ήσυχο χωριό με πολλούς κατοίκους. Είχε παλιότερα ένα ρέμα, που για άγνωστους λόγους έχει στερέψει και πολλά χωράφια με ζώα και κηπευτικά που τα καλλιεργούν οι γεωργοί. Έχει και μια εκκλησία, την Κοίμηση της Θεοτόκου. Αν ποτέ το επισκεφθείτε, θα αντικρύσετε πολλούς περιστεριώνες, κουμάσια και κονάκια, πετρόκτιστα σπίτια και πέτρινες σκάλες που οδηγούν σε αμέτρητα σοκάκια. Λίγο πιο κάτω από την εκκλησία υπάρχει μια χαβούζα που τώρα τραβάνε νερό οι αγρότες για τα κηπευτικά τους, ενώ παλιά έπλεναν τα ρούχα τους οι γυναίκες. Ακόμα, το Ρωγό έχει δύο πλατείες και πολλά υπόστεγα από καλάμια.
Τέλος, το Ρωγό είναι ένα όμορφο χωριό με ευχάριστους κατοίκους.
Γιάννης Μήλας










6 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε, κ. Μήλα για την κατατοπιστική σας ανάρτηση! Εμείς πώς να στο ανταποδώσουμε; Να σου στείλουμε φωτογραφίες απ' τα αυτοκίνητα της Καλλιθέας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι κάθε σας ανάρτηση και περιμένω την επόμενη βόλτα.Ευχαριστούμε από 'δω από τα βόρεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tυχαία βρέθηκα εδώ και το ευχαριστήθηκα. Μπράβο σας, κατ' αρχάς και εύχομαι πάντα τέτοια και άλλα και άλλα!
    Τα επίθετά σας, Μήλας, Μάστορη, Γρυμάνης, μου έφεραν στο μυαλό, αφηγήσεις της γιαγιάς μου, απο εκεί. Απο οικογένειες που ήξερε.
    Κρατώ μια ρίζα απο τ' Αηδόνια, απο τον πατέρα του πατέρα μου, Γλυνός, και μια απο το Κόρθι (άνω) απο την μητέρα του πατέρα μου. Αραζού.Ο Αραζός Θεόδωρος που ήταν τα παλιά χρόνια (πέθανε το 1966), πρόεδρος κοινότητας, ρωτήστε τους παππούδες σας, ίσως να ξέρουν κάτι, ήταν αδελφός της γιαγιάς μου.
    Δυστυχώς εκτός απο ιστορίες δεν έχω τίποτα εκεί, παρ΄ ότι υπάρχει το σπίτι του Αραζού.

    Σας εύχομαι πάντα να φυλάτε Θερμοπύλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. oυπς, ξαναγύρισα. Το επίθετο Γιγίνη, με συγκίνησε περισσότερο. Δεν το είχα ξανακούσει απο χρόνια τώρα. Λεγόταν έτσι η μητέρα του παππού μου Γλυνού. Μαρία Γιγίνη. Απο που, ποιά και τι .... δεν γνωρίζω παρ' ότι διατηρώ άριστο οικογενειακό δένδρο! Είχε παντρευτεί τον Δημήτρη Γλυνό απο τ' Αηδόνια, σιδέράς το επάγγελμα. 12 παιδιά.
    Κοίτα κάτι συμπτώσεις... έχω μείνει άφωνη.
    ξαναχάρηκα, όμως και χαμογελώ και σας εύχομαι να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι να μου στείλετε φωτογραφίες, αλλά δεν θα είναι όμορφες σαν τα τοπία μας, πιστεύω.
    Ευχαριστώ!

    Γιάννης Μήλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ όλους και σας περιμένω στο χωριό μου
    Γιάνης Μήλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή