Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Επίσκεψη στον Σκορδοπλανήτη



Πριν από λίγες ώρες κατάφερα και έφτασα στον πασίγνωστο Σκορδοπλανήτη. Μόλις ακούτε αυτό το όνομα, πιστεύετε ότι έχει παντού σκόρδα, αλλά όχι δεν ονομάστηκε έτσι για αυτό. Ο προπάππους μου ο Σκορδο-Γιακουμής μου είχε πει ότι εκεί ζούσαν κάτι εξωγήινοι σαν σκόρδα. Ο πλανήτης ήταν τεράστιος. Όταν άρχισα να τον εξερευνώ, είδα πανέμορφα τοπία, γαλαζοπράσινα νερά και τεράστια βουνά. Κάποια στιγμή είδα κάποιους φυσιολογικούς ανθρώπους σαν κι εμάς . (Ο παππούς μου, μου είχε πει ψέματα. ) Αυτοί οι άνθρωποι με φιλοξένησαν, αλλά εγώ τους έκλεψα όλα τους τα χρήματα και τις γυναίκες. Τώρα είμαι στη βίλα μου που πιάνει το 99% του πλανήτη μαζί με τις γυναίκες μου που κάνουν ό,τι τους πω.Για να μην λέτε ότι τα κράτησα όλα για μένα, έστειλα στην Ελλάδα 8 τρις για να ξεχρεώσει και να πιει και κάνα καφέ (της έδωσα μόνο το 1% της περιουσίας μου).
Αντώνης Σκόρδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου