Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ



                   

                     Μια ιστορία του πατέρα μου στην θάλασσα.

Πώς μας την αφηγείται εκείνος...                                                                                                                                                                                                                                             ''Πήγαινα για δουλειά,στο πέλαγος και πολύ μακριά από την ακτή, είδα ένα κεφάλι κήτους να ανεβοκατεβαίνει μέσα στην θάλασσα κι όταν πλησίασα κοντά, είδα πως ήταν ένα σπάνιο είδος δελφινιού πιασμένο σε κάτι ξιφιοπαράγαδα και δεν μπορούσε να πάρει αέρα, έτσι αποφάσισα να το ελευθερώσω.Προσπάθησα μαζί με τον βοηθό μου να το ελευθερώσουμε και όπως ήμουν σκυμμένος στα πλαϊνά του καϊκιού μου και προσπαθούσα να ελευθερώσω το δελφίνι,συνειδητοποίησα πως λίγα εκατοστά από το κεφάλι μου ήταν το κεφάλι της μητέρας του δελφινιού και ήταν τόσο κοντά σε εμένα που είδα μέσα στα μάτια της το είδωλό μου.Μέτα από πολλή προσπάθεια καταφέραμε και ελευθερώσαμε το μικρό δελφίνι και ήταν τόσο εντυπωσιακό το πώς το βοηθούσε η μητέρα του να αναπνεύσει αλλά και το πώς ερχόταν κοντά στο καΐκι προσπαθώντας να μας δείξει την ευχαρίστηση της''.

Καίτη Ζάννε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου