Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Η πρώτη μας εκδρομή

Στις 21 Σεπτεμβρίου, είχαμε πάει εκδρομή στη Χώρα να δούμε στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης την έκθεση του Ντελβό. Υπήρχαν παράξενοι πίνακες, γιατί ο Ντελβό ήταν σουρεαλιστής και δεν ζωγράφιζε πράγματα που έβλεπε, αλλά που φανταζόταν. Ο κάθε πίνακας είχε και τη Μούσα του ή κεντρικό πρόσωπο. Μπορεί να υπήρχε μέρα από τη μια μεριά και νύχτα από την άλλη. Άλλες φορές ζωγράφιζε την αρχαία Ελλάδα και από πίσω υπήρχε κι ένα τραμ. Παράξενα πράγματα, σου λέω.
Γιώργος Ντούρας

Όταν ήταν μικρός ο Ντελβό είχε διαβάσει την Οδύσσεια του Ομήρου και είχε μάθει αρχαία. Είχε εντυπωσιαστεί από την αρχαία Ελλάδα, γι' αυτό και οι περισσότεροι πίνακές του βασίζονται σε αρχαίους ναούς.
Αυγουστίνα Μάστορη

Στην έκθεση είδαμε πίνακες ζωγραφικής με γυμνές γυναίκες.
Αντώνης Γιαμπάνης

Εμένα πάντως δεν μου άρεσαν οι πίνακες, μου άρεσαν τα σχέδια περισσότερο, γιατί προσπαθούσε να τα ζωγραφίσει πιο έντονα.
Κωνσταντίνα Γιγίνη

Αφού είδαμε πολλούς πίνακες και ένα dvd για το έργο του Ντελβό, βγήκαμε στην αγορά και ξεχυθήκαμε. Κάναμε βόλτες μέχρι τις 12.30, που μπήκαμε στα λεωφορεία και επιστρέψαμε στο Κόρθι.
Φραντζέσκα Μανέτα

Μόλις τελείωσε η ξενάγηση, μας άφησαν για μια ώρα σχεδόν να κάνουμε βόλτα. Στην παρέα ήταν η Γεωργία, η Μαριάντη, η Φραντζέσκα, η Αυγουστίνα και η Ιωάννα.Κάναμε βόλτες, η Αυγουστίνα και η Γεωργία κάτι πήρανε. Θα πηγαίναμε και στους κινέζους αλλά δεν προλάβαμε.
Φωτεινή Γουλιερμή

Το βράδυ σκεφτόμουν πως ένας ξένος καλλιτέχνης ασχολήθηκε με την Ελλάδα και διαπίστωσα πόσο ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός έχει επηρεάσει την Ευρώπη και ίσως τον κόσμο όλο.
Στέλιος Χρονόπουλος

Στις 21 Σεπτεμβρίου, είχαμε πάει εκδρομή, όμως εγώ δεν πήγα, γιατί βαριόμουν και ήθελα να κάτσω στο σπίτι να κοιμηθώ. Όταν ξύπνησα, δεν είχα τι να κάνω, μετά μου ήρθε μια καταπληκτική ιδέα, να πάρω ίντερνετ από την πλατεία. Πήγα, μπήκα στο ίντερνετ και, μάντεψε ποιο παιχνίδι έπαιξα,το 4 story.
Tζοντίλιο Σουλούα

1. Ήθελα να'ξερα, βρε Τζοντίλιο, δε ζήλεψες;
    Εμείς χρειάζεται να πάρουμε τη μεγάλη απόφαση (αυτοκίνητο, πλοίο, έξοδα, ξενοδοχεία..) για να απολαύσουμε το μουσείο σας και τη φοβερή σας Χώρα. Κι εσείς μέχρι τις 12.30΄ τα έχετα κάνει όλα; Την επόμενη φορά οι συμμαθητές σου πρέπει να σε πάρουν σηκωτό! :-)

2. Βαριόμουν τόσο πολύ να πάω, γιατί ήθελα να κοιμηθώ. Κάθε μέρα ξυπνάω πολύ νωρίς για το σχολείο. Δεν με νοιάζει και τόσο που δεν πήγα.